mandag 5. juni 2017

Vokalist søker likesinnede

Nå er det snart dags!

Tre uker igjen til siste roadtrip med kidsa ned til Østfold. Får såvidt parkert dem før jeg kjører opp til Stockholm for å høre om Axl Rose har fått igjen kondisen som 2000-tallet så brutalt stjal fra ham.



Etter det har jeg bare ett personlig mål jeg må nå: Jeg er nødt til å komme meg inn i musikken igjen. Jeg må ha et band.

I utgangspunktet elsker jeg det meste av musikk, jeg liker best å spille rock, og liker mye fra 70-tallet og frem til i dag. Har et veldig nostalgisk forhold til 90-tallets grungebølge, og en del av den hardere rocken som dukket opp på mellom 85' og 2000.

Men jeg har et problem... jeg har fått en veldig god ide, og den er kanskje litt dårlig også. Dere skjønner at jeg kunne gjerne likt å starte et Tribute Band, og ikke hvilket som helst heller...



Jeg kjøpte meg et album med navn Ænima i Minnesota i 1998, og ble fengslet av sounden og spesielt vokalen til Maynard, og jeg har fulgt Tool siden. Hørte dem live på i 05' eller 06' og ble bare enda mer fascinert av tekstene og musikken.

Jeg har rett og slett lyst å dra i gang et Maynard Tribute Band... og det skal inkludere A Perfect Circle og Puscifer i tilleg til Tool-materiale.

Men... hvordan i all verden skal man finne musikere til dette?

...hjelp?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar