søndag 23. mars 2014

The good 'ol days

Satt akkurat og bladde gjennom gamle mailer og fant frem til en låt som jeg spilte inn i 2007. Jeg legger den ut under her, og tar gjerne i mot tilbakemeldinger.

Class of '98 Sandnessjøen VGS


Det er noe merkelig med hvordan tiden flyter. Jeg begynte som vokalist i et band  i 1996 og vi spilte sammen gjennom videregående, før vi gikk hvert til vårt. Etterpå ble det ikke noe mer.
Hver gang jeg kommer over en av låtene vi spilte - rattlesnake, the gentle art of making enemies, state of love and trust - blir jeg kastet tilbake i tid. Det var en god tid som startet med 'Eli og Geir'-sangen (lurer på om noen husker den) og ble avsluttet med tredjeplass (tror jeg) på rockemønstringen i stamneshallen i 1998, da vi spilte pippi-langstrømpe-medlyen, Brown Eyed Girl og egenkomponerte Heart of Stone.

Jeg lurer ofte på hva som hadde skjedd hvis vi hadde havnet på samme sted etter militæret, om vi hadde fortsatt med spillingen, og hvor vi hadde endt opp da.

Men mest av alt tenker jeg på hvor ufattelig kule vi var på scenen og hvor ufattelig gøy vi hadde det:)

De gode gamle dagene kommer kanskje ikke igjen, men man har da minnene!

Her er Fame:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar