mandag 2. september 2013

God ide...Eller ikke?

Hei igjen!

Når jeg får en ide inn i hodet mitt har den en tendens til å være der og gnage helt til jeg på en eller annen måte får realisert potensialet i ideen.

Det er dessverre sånn at ikke alle ideer er gode!

Da Tundra Sol i 2011 fikk inn Scandic Markiser som kunde, fant jeg på nettsiden deres denne flotte sangen:


Er det ikke flott?

Derfor kom jeg med tanken: Vi burde jo ha en Tundra sang!

Deretter gikk jeg i tenkeboksen. Jeg var innom AC/DC: Tundra Struck, Iron Maiden: Run to the Screens, Eurythmics: Sweet Screens (are made of me) og mange andre varianter av denne typen. Lo mye for meg selv mens jeg holdt på. Det er et slit å være så morsom.

Jeg landet på en låt av Rihanna og Calvin Harris, We Found Love. Jeg skrev om teksten og lagde en egen versjon av den, og den haar blitt lagt i glemmeboken sammen med mye annet merkelig.

Jeg prøvde å ringe Rihanna for å høre om det var greit at jeg brukte melodien, men hun tok ikke telefonen, så.... Håper hun ikke saksøker...
Anyway. Her er Awesome Place(We found Screens)





Jada. Tilbake til vannkoppene.

Daniel

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar