torsdag 24. oktober 2013

Vinner av Tundra Sol's konkurranse

Gratulerer med gevinsten!!!

Dessverre ble jeg beordret inn på Troppsjefkurs på HVSKS Dombås i samme tidsrom som jeg egentlig skulle vært på Bygg Reis Deg messen i Lillestrøm. Til alt hell løste det seg, og jeg fikk et vel gjennomført kurs, og messen gikk sin gang med Stig-Einar ved roret og Jan Mehl som stand-in for meg.

Jeg fikk derimot ikke gleden av å gratulere vinneren av konkurransen vår på messa, så jeg tar en liten gratulasjon her.

Stig Einar Edvardsen, Tundra Sol (t.v.), Fredrik Klausen, Vinner(t.h.)



Fredrik Klausen fra Jevnaker ble den heldige vinner av konkurransen, og vant solskjerming for 50 000,-


Tundra Sol produserer produktene, Somfy Nordic stiller med motorer og automatikk, mens Lady leverer og monterer produktene. Fredriks nye screenprodukter vil passe godt inn på huset han bygger, 'Nexus' fra Nordbohus. 

Gratulerer med gevinsten og nytt hus!

Glenn Magnussen, Lady(t.v.) med vinner Fredrik Klausen(t.h.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar