fredag 23. august 2013

Boken uten tittel




Siden jeg har begynt å skrive denne bloggen med et mål om å dele av meg selv og mine forskjellige prosjekter, må jeg vel legge ut et utdrag fra første kapittel i boka mi.
Dette er et stort skritt for meg, siden jeg vet at folk jeg kjenner godt muligens kommer til å lese.
Jeg kunne gjerne ha stått på en scene foran hundre tusen mennesker uten problem, men å risikere kritikk fra nære og kjære, det er noe som skremmer meg. Go figure!

Teksten jeg legger ut er et førsteutkast, der jeg ikke har gjort annet enn å kjøre en stavekontroll. Ting vil endre seg, men dette er en start.

Jeg legger ut utdraget som egen side, så får dere som vil lese det. Det eneste jeg ber om er at hvis dere leser, må jeg få tilbakemelding i kommentarfeltet.
Jeg ønsker konstruktiv kritikk og tanker rundt  karakterer, dialog og skrivestil.

Ha en fortryllende helg:)
Daniel


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar