tirsdag 14. februar 2017

Målstreken er i sikte

Nå nærmer det seg med stormskritt!

Om to uker skal jeg og fruen overta vårt nye hus i Fredrikstad. Som om ikke tiden flyr fort nok blir tiden mellom da og nå fylt med foreldremøter, snekring, pakking, EU-kontroll, kundebesøk, styremøter, kursforberedelser, forhandlerkurs, og litt klesvask og matlaging innimellom.

Gleder meg til å bli en del av samfunnet her
Frem til vi reiser ned, er det en del vindusforinger og lister som skal snekres opp, og noen utbedringer her og der som har vært på vent i , tja, ti års tid.

Så i vinterferien blir det 14-timers kjøretur med flyttelass, innrykk i nedgravd stilling... eller nytt hus, montering av Ikeamøbler, feiring av 70-årsdag i Gøteborg, før jeg forlater fruen i fremmede omgivelser og kjører hjem til Mosjøen igjen med kidsa.





Vel hjemme skal det forberedes hussalg og visning. Tinger og tanger må på plass før takstmannen kommer… og i den anledning skulle jeg gjerne ha rekruttert noen av mine fantastiske venner til å rydde ut av kjelleren…Etterpå blir det vasking, vasking, og mer vasking.

Tar et lite avbrekk fra alt dette ei helg i Mars, og tenkte å melde meg på Rock On i Mosjøen for å jamme ut litt oppbygd frustrasjon, før hussalget er i boks. Håper det er noen der som liker å spille Tool, Muse, Pearl Jam, Audioslave, og sånn kul musikk, for flere coverversjoner av 'Summer of 69' trenger verden ikke. Hører dere, alle coverband ever? Ikke mer Bryan Adams!!!! #nomorebryanadams

Samtidig må man jo prøve å finne seg en jobb man har lyst på..
Har tenkt at det hadde vært deilig å finne seg en jobb der man kan slippe lederansvar en periode, men kjenner jeg meg selv rett, blir det vanskelig å holde seg unna:)  
Hele sulamitten kulminerer i en fantastisk avslutning i Juni da det blir Guns n Roses konsert i Stockholm før jeg legger meg på sofaen i mitt nye hus, og lurer på hvor første halvdel av 2017 forsvant.


Gleder meg enormt til alle ballene som er i luften etter hvert lander, og horisonten blir synlig igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar